09 Disember 2011

tenkiu cikgeligeli

kat blog aku kalau perasan laaaaaaaaa ada 3 jenis bloglist... 
apesal laa kat situ panjang?
sukati la! <----- ayat femes sekarang =.='

BLOG SAHABAT
dah tentu tentu laa aku punya memember... bila dah memasing kat unibesiti nih, dah jarang dah nak kekontek via sms... beseler, makin besor makin malas nak menekan butang hp tuh.. so, nak tau ceciter diorang baca blog diorang laa sebab majoritynya blog personal ye dak? 

BLOG KECOH
blog feveret... WAJIBulghunnah bukak blog diorang setiap kali online... dalam jiwasanubari aku blog-blog nih otai laaaa..

BLOG KEPOH
blog-blog lain yang aku follow....

sekali sekala aku suka tengok stat... dan aku perasan 2 minggu berturut-turut cikgeligeli jadi penyumbang utama! terima kasih ahkak! blog dia otai superb wa cakap luuu... aku memang suka orang berterus terang cam beliau....  takde nak kontrol-kontrol-ayu cam blog perempuan biasa... keh keh keh keh.. 


oh ye, aku tak bukan buat segmen review blog tau.. giloo apoo aku nak review blog otai... entri ni sebagai penghargaan tak terhingga sebab tu laa buat entri khas untuk beliau... 
jangan hantar url entri korang lak kat sini.. kah kah kah kah....

1 ulasan:

Ahkak Geli berkata...

eh kenapa tengkiu ahkak...

ahkak tatau..derang semua klik sendiiri..hahaha