15 Oktober 2012

Hi, midvalley!

Bengong dari negeri mana entah datang hinggap kat kepala hotak aku ni sampai pegi set schedule post tahun 2013... Bila pegi belog Cik Paen baru aku perasan blog aku terkureng 1 post... argh!! tensen! tensen!

Lebih 2 tahun jugakk laa aku tak menapak ke Midvalley yang sejengkal jek dari UPM... well, having hectic life as university student with thesis, assignments, testo... *poyo*
Dan specialnya harini (actually on 6th of Oct) akhirnya berjaya make-hi jugak kepada 2 orang school-classmate IGOP Cik Paen & Cik Iylia... Lama siaak tak jumpa diorang...

shooting with Cik Paen & Cik Iylia sementara tunggu masuk panggung...
wanita-camera-gaya 'peace' memang tak leh dipisahkan.. 

3 dara: tak plan pun semuanya pakai pinky haritu... 

Dengan harga 1 tiket, kitorang dapat tengok 2 movie dalam satu masa! "Bait"

 lagi satu ''Asmaradana"

Lepas solat Asar aku sempat grab secawan air mata kuceng yang paling best pernah aku rasa... Tapi tak sempat nak snap gambar pulakk.. Yang aku ingat dia punya duta seekor naga yang ceria sedang memegang sebijik cawan...

Sebelum balik sempat lagik kitorang nyinggah 1 booth Anlene untuk check tahap kesihatan tulang temulang dengan hanya scan kaki... hooo, maju seh sekarang kan?

Hasilnya: aku masih lagi di 'zon selamat'

Bila Cik Iylia dah balik baru laaa perasan ada port chantekk untuk photoshoot... So takdelah gambar Cik Iylia dalam mirror, mirror on the wall..

3 ulasan:

FaraSyeera berkata...

wakaka. patut aku pelik awat ko takde post sal kite jumpe. sadis kejap. rupenye ko terrrrradvance setahun. hahahaha

Siti Nuur Hidayu berkata...

macam jilaka kan? hahaha

FaraSyeera berkata...

haha. agak aa. pasni kalo aku xjumpe memane post ko blhla aku tny ko balik. kot ler teradvance sploh taun. wakaka