10 Oktober 2012

surat cinta selang seminggu


Sengaja aku maki bahagian keselamatan ala sopan sehari sebelum PRK (pilihanrayakampus).. Selang seminggu terpublishnya post aku tu, surat chenta tak diundang terselit baekk punya kat helmet aku.. Jilaka..

Figure 1

As shown in figure 1, aku telah melakukan kesalahan/kaedah 41 yakni "meletak kenderaan motor secara menghalang yang boleh menyebabkan bahaya, halangan atau kesulitan kepada mana-mana orang atau kenderaan motor lain"...

Tapi aku nak mintak kuasa veto you olls untuk buat penilaian samada aku bersalah atau tak dengan menganalisis gambar di bawah:



ok laaa aku mengaku salah sebab park motor kat dalam petak kuning nuh.. tapi motor-motor yang berbaris kat belakang motor aku lagi besar kesalahan dari aku tak disaman pulak... betul takk??

3 ulasan:

Nur Aimi Nabilah berkata...

salam kak . boleh bagi saya email akak. sebab saya nk cerita2 dgn akak psl vitiligo. saya ada kwn yg sakit vitiligo, dan saya nak bantu dia. ni email saya abelnazri@gmail.com

Siti Nuur Hidayu berkata...

salam dik.. maaf reply.. akak susah dapat online skrg.. ni emel akak k : nuur6890@gmail.com

sare berkata...

Aku pown penah kne. Aku p bgian keselamatan gtau pe mslh aku, dia suh aku jmpe pkcik keselamatan sdri. Very the membantu!