21 Julai 2010

AKU BERKABUNG

waaaaaaaaa! hari ni hari yang paling100x aku sedih!
laptop aku dah lama buat hal. aku hantar kat member pun, dia da habeh cara da nak wat. then aku anta la g kedai semalam
aku da pesan awal2 aku x wat backup file2 penting aku dalam tuh. suma yang penting2 aku letak dalam local disk D. abang tuh da cakap jangan wiso, barang2 aku suma selamat.
petang tadi dengan hepinya aku gi amek last2 jadi memoir air mata pulak. kosong terus!
-gambar2 yang aku sayang. banyaaakkk sangat
-movie2 yang aku belum sempat tengok
-software2 yang aku simpan
-bahan2 program aku kat KMK dulu
-gambar2+artikel yang aku dah siap taip tuk aku post
yang paling bengang....
- 2 saimen yang aku da siap buat! nasib baek aku ada masa lagi seminggu sebelum dateline
malam nih aku nak letak bom r depan kedai tuh!
p/s: aku dalam keja2 mengumpul balik barang2 yang aku hilang dari member2. buat LISA, hgpa simpan taw pic2 lama+baru. nanti cuti aku nak copy suma. huhuhu

4 ulasan:

Sare berkata...

wuishhh. dasat towl abg tu. hahaha. x berhati perot XD

iyou berkata...

tawu xpe.... wuwuwu.. abeh brg2 aku.. banjir ss td aku teriak. haha

::CIK LYNN:: berkata...

xpa2..aku da pic dlu tp xla byk mna pn...at least ada kn..=) cheer up dear!!

iyou berkata...

simpan taw.. nt cuti aku nak copy... huhuhu