18 November 2010

kembali untuk beberapa hari

terseksa hidup ini tanpa teknologi yang bernama internet...
aku kembali semula ke dunia yang sentiasa memecahkan otak untuk beberapa hari..
ouh! ada 2 paper lagi weekend nih!
selepas ni aku menyepi lagik sampai 4hb..
tapi kembali pun tak lama...
aku dengan rela hati bersedia untuk berkhidmat sepanjang cuti semester nih..
hang memang sahabat sejati aku kalau dapat cari aku antara 5 orang yang tunjuk muka dalam gambar ni

entah bila aku sentiasa boley bermadah..
ouh! kenapa ayat aku malam ni begitu sadis sekali..

5 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

aku rs hg yg dok mncgkung 2...sblh hg da bdk dok wat peace..hahaha

al berkata...

sy juga tidak sabar utk berkhidmat.. hehehe..

zacky786 berkata...

hehe.` ayt best... :D
sertai kem apa 2 ??

FaraSyeera berkata...

trang tang tang hg yg duk sblh yg dok wat peace tuh.pkai spek. kan ayu kan??

iyou berkata...

cik lynn + cik awan : anda-anda memang sahabat sejati aku =)

zacky : iyou join ROTU. reserve officer training unit