10 November 2010

AKU NAK KAWEN

wahhhh~ HOT gila tajukk!

aku memang nak kahwin tapi tahun bila tuh tak tau lagi la..
nih suma kerja si paen... my dream wedding ea...
bab kahwin-kahwin nih memang hang suka kan? bhahahaha *gelak cara paen*
tapi hangpa semua tak boley lawan aku berangan sebab dalam ramai-ramai aku sorang ja yang dah pi kursus kahwin!! hahaha...
okeh! disebabkan otak aku tengah tepu, aku nak rileks kejap sambil berangan..

tema: semestinya hijau putih.. wah! ada maksudkah? haha.. tak la.. kaler feveret aku nih!
kenduri kalau boleh taknak pakai catering. emm, tengok keadaan nanti macam mana
penat aku carik baju dengan MR.google. ni yang terbaik aku jumpa. haa, lebih kurang camni la.. aku nak pakai baju kurung putih+bunga hijau siket2. tak mau crowded. tak mau seksi. tak mau jarang.
memang terserlah keayuan aku time ni.. cewahh!!!
pelamin pun simple je. yang renjis-renjis cam dalam gambar tu tak payah.
pelamin untuk amek gambar jer buat kenangan..
haa.. cincin lebih kurang macam ni la taste aku. tak suka yang ada batu.
sila ambil perhatian ye wahai bakal laki aku. hahahaha
ermm.. kek pun kena putih hijau jugak. hahaha
untuk cenderahati dari aku, ada rezeki nanti plan nak macam ni la
1. untuk member yang tersayang, aku kasi anak pokok/kaktus yang comel. jaga betul-betul! hehe
2. untuk kanak-kanak riang aku kasi lolipop speshel
3. yang nih untuk tetamu yang len. apa ada kt dalam? em, x decide lagi.
setakat nih katak jer yang kaler hijau. hahaha
mintak maap yer pengantin, jadi model blog aku jap.
paling penting aku nak sesi fotografi yang terbaik!
sebab kahwin sekali jer seumur hidup..
lastly, nak rasmi sehari selepas nikah
RUMAH BARU!
haa, rumah simple camni. takmau besaq sangat. takut! setingkat pun xpa.
yang penting, laman + tanah blkg/tepi rumah luas. ada projek! hehehe

ok paen, puas hati??? hahaha

9 ulasan:

FaraSyeera berkata...

okeh ayu! tip top! aku suke pilihan kaler hg! sgt cntik. one of my fav hijau! bhahahah! (gelak care aku)

iyou berkata...

well!! tunggu real kenduri punya okeh!
bhahahaha (gelak cara ko lagik)

::CIK LYNN:: berkata...

hahaha...ni dmam paen la ni...

al berkata...

waaa.. bagos2..
perancangan awl..
nnti xyahla serabut nk mikir en.. hehe..

iyou berkata...

tu lah... paen punya pasal suma pakat demam gatai nak kawen.. haha

al berkata...

nk kawen jgk la mcm tu.. hahaha..

iyou berkata...

sila...sila.. silalah berangan berkah berseorangan.. haha

Loki berkata...

eleeeeeeeeeehh aku dah cakap dah! simple punya pelamin konon..hahahahha xmacam simple pun!

::CIK LYNN:: berkata...

hahaha..loki cm jeles ja...