02 November 2010

da best driver

otw nak ke stesen bas kemunting. tiket x beli lagi, bajet time dapat tiket pukul 5pm.

kejadian 1: di selekoh yang merbahaya, sebentuk kereta beserta pemandu yg huduh ghupa lagi huduh peelnya telah memotong kereta aku dgn sengihan yang kureng ajaq kerana membahayakan diriku+makku+abangku.. lantas mulutku menjerit involuntaryly ''aku pon nak cepat la BAB*!!!!'' abang+mak tergamam dengan reaksi aku.. lantas aku tersengih...

p/s: aku benci driver lelaki yg pandang sinis+perlekeh driver pompuan.. kenyataannya, majoriti lelaki tergolong dlm lelaki yg aku benci nih.. well, sapa x pueh hati leh kontek aku, then race.. tgk sapa lagi baguih drive secara laju+selamat+ikut undang2+tanpa eksiden

kejadian 2: hujan mula manjakan dirinya dengan menjatuhkan diri ke bumi.. ada sebentuk kereta lagik tapi kereta ni chantek. tapi malangnya kechantekan itu dibelai oleh tuannya dgn menekan brek setiap 10saat.. padahal kat depan beliau tak dak halangan mahupun rintangan yang mendatang.. aku nak potong x buleh sbb kereta diseberang jalan x putus2.. sampai kat traffic lite (2 line), aku berada di sebelah kereta chantek tersebut. ouh!! mmg chantek peel driver tersebut berasmaradana dgn aweksnya.. aku boleh nmpk wey even ujan renyai2 time tuh! lantas tanganku menekan hon bertalu2 involuntaryly.. abang+mak tergamam dengan reaksi aku.. lantas aku tersengih...


p/s: ada byk lagi tempat yg best nak berasmaradana

kesan 2 kejadian nih, aku lewat sejam sampai stesen.. tiket bas 6.30pm.. sampai bukit jalil 10.40pm. naseb baek ada org tggu aku kat bukit jalil.. kalau kena balek sendiri? wooo.. agak2 aku samapi upm dgn selamat x? sumanya kerana da best driver aku jumpa tadi..

4 ulasan:

amirul aizat berkata...

haha...untuk dua2 kejadia reaksi mak+abang ko same je and reaksi ko lepas tu pun sama....T_T

iyou berkata...

haha... itu menunjukkan betapa mak+abang aku terkesima dgn apa yg aku wat.. =D

Sare berkata...

HAHAHA.
perjalanan pergi dan balik yg menyayat hati.
public transport punye pasai. T_T

iyou berkata...

aah la! aku baru prasan.. pegi+balek ada byk rintangan! haih!