02 November 2010

family day

salam sumaa!!! alhamdulillah aku selamat sampai upm tadi..
aku balek weken lepas sebab family day yg dianjurkan oleh BOS abah.. BOS yg baru nih mmg spoting abe.. sebelom nih family day wat kat taman tasek taiping ja.. kali nih wat kat cameron highland.. bes sgt2! walaupun tgh pokai tapi segalanya ditanggung.. makan, hotel, ada duit blanja sket.. kalau x pi rugi wooo~
duet minyak+tol+extra blanja utk shoping ja bawak sendiri..

alkisah otw nak p cameron.. nah! family day la sgt.. awal2 lagi aku dah gadoh dgn abang aku.. hahaha.. x taw pasai pa abang aku tuh sensitip yg amat.. maklumla, bila api bertemu api.. tercetus la peperangan dlm keta unser yang diakhiri dgn ayaq mata aku.. huhu.. sebek abah pujuk.. hehe.. bak kata pepatah, ayaq dicincang xkan putuih..
yg baju kelabu tuh my abang
sampai kat sana aku igtkan hotel murah bos abah aku booking.. puas hati weh!
chalet tuh atas bukit.. nmpk view malam2 chantekkk sgt2.. aktiviti family day ni pon best.. nmpak la abah+mak hepi sgt2.. da lama asyik tensen nk pikiaq caghi duet ja.. kat cameron nih mmg nmpk sgt2 abah+mak hepi.. aku pon tompang hepi 2 kaki=)
romantik x? tudung mak sentiasa senget walaupun byk kali cuba snap pic yg sama..
hehe.. okey.. disituh mmg byk angin.. 
mak+adik2...
oho! budak laki yg paling kecik tuh my kezen..
kalau anda prasan, tgk dia pakai baju apa.. hahaha..
setelah diteguri oleh abah, beliau telah menukar+buang tshet tersebut

pertandingan mencari perbezaan.. hahaha
p/s: jgn tergoda dgn kehenseman adek aku. dia adalah buaya yang paling dikehendaki di Kulim

abang aku a.k.a tok janggut bersama adek kesayangan beliau, jiha

3 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

sgt ngeng la pic 'ptndingn mncri pbzaan' 2...hahahaha

iyou berkata...

haha... chantek r pic tuh... sapa nk bergambaq dgn klon farid kamil leh kontek kau.. haha

Sare berkata...

haha.
adk ko try seabes baek dah tu nk jd farid kamil.
hahaha.
satu je tak cukup, hari tak ujan ;D