02 Januari 2011

azam 2011: duit + masa

semester lepas kalau sebut 'duit' je kompem aku menunduk cecah lantai! hahaha
semester nih, dengan duit yang di'anugerah'kan aku dah buat bajet awal-awal..
mengikut bajet 2011 aku, duit yang ada tu memang cukup-cukup tak termasuk emergency kes mcm semester lepas. so, aku pikir nak buat partime! ada bran?

sekarang nak tunggu jadual fix dulu. lepas tu baru la leh plan nak wat partime. lagipun tak susah sebab ada transport! sebelum ni balik kelas je kompem membuta. apa kata aku sibukkan diri. bak kata seseorang, bila sibuk urus macam-macam kita akan wat planning yang terbaik.. emm, wait and see!

2 ulasan:

suria lekatlekit berkata...

semoga di permudahkan segala perancangan dan di murahkan rezeki yer..
ENTRI TERKINI BONTOT MENGELEBEH

iyou berkata...

amiiiin~ =)