24 Januari 2011

hari ni baru aku sedar

1. Dr. Halimatun bukan seorang wanita yang kejam terhadap student-studentnya. beliau seorang wanita yang sangat baik sebab beliau pujuk aku time aku nangis kat luar lecture hall tadi macam mak pujuk anak! thanx Dr!!!

2. ‘lol’ is stand for Laugh out Loud! itu pun lepas gi baca blog anak uncle usop

3. lepas merempit UPM-KajangUPM, baru realise moto aku ada taik burung

4. mangga solex yang mahal aku letak dalam raga moto hilang. cis! sapa yang kebas nih!

5. esok hari Selasa.. report tak siap lagi!!!!

6 ulasan:

ZaNaUs berkata...

ang tw x? ml2 ak hengat LOL 2, lots of love.lg bes kn ak trnsl8. hahaha :D
ngek kn?
ang teriak wtpa weh?

Loki berkata...

mangga pulak dah hilang

al berkata...

aduhai.. hari ni mcm2 kejadian yg berkaitan dgn moto.. ye dak?? hehe..

iyou berkata...

zanaus: teriak sbb tension ngn stadi+kawan.. huhu.. pastuh td lect lend me some strength.. alhamdulillah, better! hehe...

loki: tu r.. solex mahai lak tuh.. haih!

nazalya: tau x pe.. mgu nih da cuti.. bukak cuti nanti la baru aku basuh moto.. hahaha

miss big tummy berkata...

awex nape nangis ???

iyou berkata...

husna... hehehe.. nt kite story2 ea =)