07 Januari 2011

kenapa perlu malu?

bab shopping aku tengok geng-geng selalu cakap pasal brand. barang branded kompem mahal.. bagi aku above RM50 mahal untuk sehelai t-shirt.. aku kedekut? memang! haha.. bab pilih kasut+baju+seluar aku akan cari yang paling murah boleh aku dapat tapi still cantik.. tapi bab makan, aku tak kesah =)

tshirt yang aku baru beli tadi. guess what? aku beli kat pasar malam!  RM10 je! DSC02038

sandal ni pun kat pasar malam tadi. jugak RM10! walaupun tak cantik mana, tapi boleh pakai untuk replace sandal aku yang baru putus petang tadi.DSC02036

at last, aku spent RM10 lagi untuk beli selimut yang dah lama aku nak. haritu aku tengok kat **** harga dia RM25. tapi ni aku dapat RM10DSC02037

tak perlu branded, asalkan boleh pakai =)

3 ulasan:

al berkata...

buat pe pkai branded??
haha..
bek pkai pkaian yg sopan dan menutup aurat..
pkai brg branded, tp dedah sane sini..
bek x yah..
ye dak??
hehe..

iyou berkata...

nazalya: i like (100000000000000000x!) =)

bLaCk | maWaR berkata...

betol3 ^^ saya penah kuar shupin ng kwn2..dengan rm100 saya ley dapt baju,suar ng tudung, lengkap 1 badan, dorg, ad yg dapat kasut saja, baju saje..kan ke rugi..bazir je, buat makan pon kenyang..