24 Januari 2011

Contest " If I Have RM100~ "

hari nih aku jenjalan pergi blog orang mesti jumpa contest.. memang tengah mood baek punya sekarang sebab tuh aku join.. hehehe…

l

IF I HAVE RM1OO, I will give RM1 to each my followers!!! ok tak?? hahaha…. tapi nanti aku disqualified pulak untuk contest nih sebab syarat contest nih:

kena Upload pic barang aku teringin tuh. so aku tarik balek kata-kata aku tadi ea! hahaha…

kalau aku ada RM100, aku nak shopping cardigan banyak-banyak! sebab sekarang nih aku makin malas nak iron blouse bagai macam dulu-dulu..
tambah-tambah time nak cepat just sarung cardigan je kalau time tuh tengah pakai tshet lengan pendek.. lagi satu, takyah beli tshet lengan panjang mahal-mahal da.. beli tshet RM5 banyak-banyak then suit jer dengan cardigan.. wah! kantoi lak beli tshet RM5!!! hahaha

dsfdgersg

keterangan lanjut: hubungi  aunimiyukie 
KEPADA: cik alya, cik lynn, cik iylia, cik sulhi, cik paen…. kalau nak hadiah jum join.. hahahaha

Tiada ulasan: