02 Januari 2011

assalamualaikum

wah! sebulan membisu, rasa kekok dah nak menaip.. rindu iyou tak? hehehe
1st entri untuk 2011!

alhamdulillah, tamat sudah sebulan berkhidmat as wataniah.. cuti semester lebur camtu jer.. eh! tak..tak.. tak lebur camtu jer.. sampai masa $$$ masyukkk! hehehe.. penat? penat jangan kira laa.. sebab tu baru hari ni aku dapat bukak blog.. last training 31hb. 1hb, new year aku guna untuk menyental baju+tidur..
nanti aku akan tunjuk gambar-gambar terbaik sebulan aku 'berperang'. sekarang my lappy still kat mat ganu. merempat pinjam lappy orang je aku nih..nak upload pic pun tak best.. adoi~
esok dah start kuliah.. sem baru, azam baru.. insyaAllah sem ni terbaik dari sem-sem lepas.. kepada semua yang berkenaan, selamat belajar.. belajar terus belajar!

Tiada ulasan: