18 Ogos 2010

ANAK TERBUANG DEPAN BILIK AKU!

dari pintu blok aku dengaq suara dia...
pelik jugak.. mana pegi budak2 blok Kijang nie..
x dengaq ka suara ni dari mana...
sampai ja kat depan bilik, aku bukak kasut.. time letak kasut kat rak aku nampak...
ya Allah..!!! sapa la yang x berhati perut p buang anak nih macam tuh jer..
atleast balut ngan kaen ke x bagi sejuk...
nasib baek x mati lagi.. tapi teruk jugak la keadaan dia..
mata dia penuh dengan 'najis mata' sampai x ley bukak...
pastuh semut hurung.. ada luka2 lagi.. keciannyaa~
lepas letak barang2 tewus aku dukung anak ni g toilet..
aku bersihkan mata, aku mandikan dia terus..
luka dia aku bersihkan then letak gamat.. *minyak gamat je aku ada*
lepas aku lap badan dia, bersih dari suma2 tadi.. subhanallah! chomell gila!!!
gambaq blurr sebab dia x reti dok diam
comel kan????
bulu dia tebal sangat! lembut! macam kucing parsi..
awal2 dia takut.. tiap kali aku pegang mesti dia nak cakar..
lepas aku bagi makan+minum, baru ok.. lepas belai+maen, dah manja pon..
waaa..geramnyaa~
aku letak dalam kotak dia lompat kuaq balek..
nak tido atas katil aku jugak.. manja! rugi tol sapa yang buang ANAK KUCING ni...
makanya, dia jadi milik aku sekarang..
kak alya, rumate aku pun suka sbb dia comel...
siap ber'daftar' lagi anak neh.. kami bagi nama OYEN!

2 ulasan:

Lya berkata...

nsb dia buang kucing,klo buang bayi.. na'uzubillah..huhu..gram la isu tu skang ni!

al berkata...

wee..
bolela aku jumpa anak angkat ko nie ek..
hehe..