15 Ogos 2010

terkenang zaman junior

dulu time aku junior penah aku rasa bengang..
bengan jadi junior UPM.. lagi tepat junior KOSASS.. nak lagi tepat.. junior blok Kijang..
suma serba x kena.. rasa nak memberontak..
tapi sabaq+ikot ja.. nak mati tunjuk belang depan senior? hahaha
abes ja program, mesti bukak port 'tambah dosa'.. hadoiii~
kat blok aku nih jadi 1 tradisi junior kena amek tandatangan senior..
macam bangang ja bunyik sebab keja nih seswai untuk orentasi skola ja..
tapi sebenaqnya cara nih la wat kita kenai+ngam dgn kakak2 yang ada..
paling bes kalau dapat senior yang sama kos..
haaa... x kalut nak p beli buku mahai2 dah...
'angkat' sket kakak tuh kompem leh dapat buku dia.. hehehe.. (pengalaman)
yang posing maut tuh kak chik.. windunya~ kat kak chik (T-T)
baru kejap tadi junior2 blok 'interbiew' aku..
tingat zaman aku junior dulu..
aku ingat dah masuk U ni x dak dah istilah senior-junior..
kena pulak amek tandatangan...
bukan senang nak amek dapat sign depa nih..
dapat pulak senior haru sket, macam2 kena wat...

tapi tadi aku x haru cam senior2 aku.. (cewah!)
task yang aku bagi senang ja..
beli aiskrim 20sen then makan sama2 sambil interbiew..
sambil tulung bisnes aiskrim member, sedap jugak la tgh2 malam dapat ais free.. hehehe
depa pon rasa sonok.. bukan rasa tensen..
hormat sayang dengan hormat takut jauh beza...

4 ulasan:

sarey berkata...

stuju! takut ngn hormat sgt berbeza!

hamzah ian berkata...

gua sayang senior gua wlaupun slalu kene buli.. haahhaaha

iyou berkata...

erk! ada jugak spesis yg suka kene buli..

buli + mengajar jaoh beza.. haha..

aku sayang senior2 yang tunjuk teladan baek, x kerek, boleh trima pendapat jnior2, senang kerjesama, x telalu obses dgn 'status' senior.. heee~

al berkata...

setuju sgt la with ur kenyataan..