16 Ogos 2010

apa gunanya???

ramai member aku cakap rajen btoi aku buat blog.. ada masa nuh!
boley plak depa kata aku x dak keja..
sapa kata aku x dak keja? dari aku menaip sorang2 syok sendiri, baek aku tidoq..
banyak sebenaqnya kelebihan blog nih.. banyak jugak bughuknya..
tapi bagi aku blog untuk kepuasan diri sendiri..
kalau dulu aku ada diari setiap tahun, tapi skang x payah baziaq duet dah sebab aku dah ada blog!

tak macam sesetengah blogger yang 'gila'kan traffik.. *maap kalau ada yg terasa*
aku x kesah pon kalau follower aku ada 4 owang ja..
yang penting hajat aku dah lepas..
yang slaloo tenung2 'taip-an' aku, kalau ada yang salah tuh, teguran hangpa amatlah dialu-alukan..
yang tinggai komeng2, lagi aku suka... tak la nampak sangat aku syok sendiri kan.. hahaha
hobi aku membaca.. *tipu! tipu! tipu!!!*
aku x suka beli surathabaq.. lepaih baca jadi alas makan plak..
beli mahai2 then buang.. rugi2.. walopon ada surathabaq yang x sampai singgit, syiling tuh amat berharga woo bagi yang dok hostel.. *lagi tepat bagi owang yg sentiasa basuh baju guna mesin.. haha*
laen la family yang ada title, setiap jenis surathabaq dapat free ja tiap2 pagi..

maka blog la tempat aku luangkan masa cari info2 yg terbaru..
stail pul leh trima sebab blog2 yang aku singgah major satu zaman dengan aku..
lagipun x suka baca surathabaq yang kebanyakannya 'menipu'
erk! adakah ayat diatas akan buat blog aku di'gam'???

em, apa gunanya???
pandangan aku slaloo laen daripada owang..
tapi aku x suka argue2... tak suka gaduh2.. tak suka terasa2..
cuma ada beberapa tempat+owang ja yang leh aku luah pa yang aku rasa..
dan salah satu tempat tuh adalah blog!
maka pabenda yang aku puas ati/tak.. aku taip ikot apa aku nak..
owang x ley nak marah/nak kata pa..
sukati aku nak men'curut' + men'caci' + mem'puji' bila-bila masa..
kalau x suka, ada button chantek kaler meghah ateih nun, klik ja!
sesapa yang bernama sahabat aku mesti dah masak dengan perangai aku..
kan LISA? hehehe
aku x kan tunjuk marah aku depan2, x kan cari gaduh..
kecuali bila dah sampai limit, memang ada jugak la kasut melekat kat pipi!
kalau aku terasa, aku akan cari someone then men'curut'
salah satu tempat men'curut' aku adalah blog!
maka sapa2 yang terasa tuh, emmm... pandai2 lah...
tapi jangan wisau, marah aku sekejap cuma *cewah!*
bila puas marah, aku akan lupa kecuali ada yang gatai dok ungkit2...
bukan takat kasut melekat kat pipi, ada jugak kot yang rasa kaki aku..
kepada yang banyak kali tanya awat aku buat blog, ha, aku dah bagi jawapan..
x full answer, tapi main function blog aku, inilah!
sekian.. heeeee~

6 ulasan:

Lya berkata...

SKONGGGGG!!!!! ^^

al berkata...

blogging is one of my fav hobby..
aha..
tmpat mengadu domba..
hehe..

iyou berkata...

yeah!!!
tempat mengadu dan bermanja.. wallawey~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

CURAH APA YANG ADA..SELAMAT PUASA CIK KAK

::CIK LYNN:: berkata...

i LIKEEEEEEE!!!!!!!

hamzah ian berkata...

gud luck okeh.. aku mmg sokong semua ni..