11 Mei 2011

misi ke Shah Alam BERJAYA!!!!

misi ke Shah Alam
alhamdulillah, aku selamat sampai Shah Alam... ada lah dalam sejam aku merempit... iyer! aku merempit! sekali lagi Wave Biru AFS aku berjasa... tak delah susah sangat jalan ke Shah Alam.. signboard merata-rata! tapi semalam aku sesat jugak sebab tak jumpa Seksyen 17! sesat dalam seksyen 18.... dah la banyak ronbod... penih dah aku.. at last jumpa jugak.....
tujuan:
meraikan birthday girl walaupun lewat sehari.. hehehe.. nak pegi 9Mei cik Iylia kita tak habis exam lagi... so semalam 2 in 1 lah, celebrate kemerdekaan beliau sekali.. hahaha...
 lepas makan Chicken Chop @ KFC, terus pegi tengok wayang cita The Fast and The Furios 5... memang terbaik!!! berbaloi pilih cerita nih kan, cik Iylia ?

dah puas tengok movie, pegi ambik angin kat Tasik Shah Alam sebelum aku merempit balik Serdang... apa lagi, sesi Shootinggg!!! even pakai kamera handphone 3.2megapixel je.... =.='
 hahahahaha... jangan marah yer, cik Iylia!!!!! masa budak ni gayut, aku sempat tangkap naga terbang kaler pink!!!!

memang enjoy habes 1 hari!!! ni yang buat semangat berkobar-kobar nak cuti then meronggeng puas-puas dengan geng LISA nih!!!

2 ulasan:

Lya berkata...

ohoiii!!!! ahahahahahahaha =D thanx ayu! njoy sgt2!! hihi

::CIK LYNN:: berkata...

haha...iylia mka xcited ja....=p