20 Mei 2011

patut la 111% girlz gila dekat Ustaz Amirul

nilah kelebihan duduk sorang-sorang kat hostel.. eh! bukan sorang, ada lagi teman... tapi boleh dikatakan sorang sebab blok kosong.. tinggal beberapa orang jer.. seryes sunyi sebab rasa dok sorang-sorang even ada teman.. haih! dah buat dah ayat pening dia... padddia aku merepek tah...

motif ayat kat atas aku nak cakap, kelajuan wifi U 120km/j!!! terbaik, laju, tak ada gangguan!!! time nih memang syiokk layan drama kat tv3 online... dah tak layan youtube dah sebab boring.. sekarang layan drama kat tv3 jer aku.. qadho balik drama-drama yang aku terlepas...


dan drama pertama jadi pilihan aku Ustaz Amirul!! aku nak buat konferens kat sini, aku pun tergolong dalam 111% gurlz kat atas!!! muahahahaha....

sinopsis drama daripada aku:
Adawiyah bercinta dgn Ustaz Amirul dari sekolah.. memang romantik habes la letak surat bawah pasu.. diorang ada pondok rasmi diorang!! diorang bercinta pon kaber-kaber, tak macam budak sekolah sekarang bercinta gaya lebih dari orang dewasa gamaknya... lepas SPM, atas kehendak ayahnya, Ustaz Amirul sambung study ke Mesir meninggalkan kekasih hatinya... sebenarnya Ustaz Amirul pergi bawa hati, hati dia memberontak.. sebab tu dia tak balik 13tahun!!! sampai 1 masa, Ustaz Amirul balik kampung, semua pakat seronok tunggu org harapan kampung kecuali family Adawiyah sebab Adawiyah pun bawa diri jugak lepas setahun Ustaz Amirul pergi Mesir dan tak balik-balik..

- sebab apa family Adawiyah benci Ustaz Amirul?
- mana Adawiyah pegi bawak diri?
- sementara Ustaz Amirul cari Adawiyah, takdir menemukan Ustaz Amirul dgn Munirah... so, apa jadi bila Adawiyah muncul?
- siapa dapat cinta Ustaz Amirul? munirah ke Adawiyah??
- agak-agak semua org suka ke kat Ustaz Amirul ni bila dia balik kampung??
 - banyak ujian Ustaz Amirul tempuh dari bab family, kawan, kerja, org kampung, cinta.... macam-macam la...

comel heroin drama nih... tapi comel lagi 2 heroin nih bila pakai tudung macam dalam drama

nak tau, kena tengok sendiri la beb!!! aku khatam cerita 13 episod ni dalam 3 hari... 13 episod je... 5 bintang aku kasi!!! seryes best, tak rugi tengok... drama ni memang buat aku menangis...

aku jatuh cinta kat Ustaz Amirul!!!!!
okey.. okey... aku tau Ashraf Muslim nih baru bertunang... =.='

Tiada ulasan: