02 Mei 2011

yang terbaik setakat ni

berkat otak yang tengah bengong sebab sesi sumbat-menyumbat yang berlaku sepanjang musim exam, maka terhasil lah header terbaru untuk blog aku.. tak tau kenapa semakin tension diri ini, semakin rajin pulak aku bukak godak-godek adobe photoshop... tadaaa!!! seperti yang anda lihat di atas nuh....
yang lama

yang baru!!! I like!!! 

yang berubah cuma tulisan dan gambar... sebab dah bosan tengok gambar kat atas macam bajet jeeewwwwwww.. maka gambar terbaru yang lebih comel dan comel dan comel dan comel telah dipilih.. 

hah! tak percaya?? ye la, header ni 100% aku buat sendiri.. ingat budak laki je ke pandai adobe photoshop? huh!

4 ulasan:

Lya berkata...

comey!! betul2!! aku ngah2 bizi study pun smpat tukar segala kat blog aku tu...kih2 :p

zacky786 berkata...

waaa..~ pandai wt heade laa die :)

SyedGraphix Dot Com berkata...

lawa header ;)

SyafzMagz.com berkata...

dua-dua header comel...
design cantik! :)

SyafzMagz.com