05 Mei 2011

bilik aku yang suram jadi ceria kejap!

ingat lagi tak aku nak baby jugakkk???
tengahari nih aku dapat kunjugan dari beliau, muhammad ammar!
bulatnya mata!!! sajer je kan ammar kembangkan hidung masa auntie ayu snap pic.. anyonyonyo nyomei la tuh yerk!

2 jam aku jadi penunggu baby tak bertauliah sebab mommy dia nak buat koje.. yang bestnya, Ammar ni susah menangis! hui, untung mommynya, dapat baby soleh macam ni...

tapi 1 jer, tak boleh tinggal dia sorang-sorang sebab Ammar ni kuat sembang.. kalau tinggal dia sorang-sorang mula la dia terjerit-jerit cari orang nak sembang... seyes comel!!! aku tinggal dia kejap atas katil sebab nak iron baju, menjerit-jerit panggil...
tengok laa budak ni galak...^^

subhanallah..... sucinya tengok baby! tenang!

6 ulasan:

Unknown berkata...

nk jadi baby amar gak.. leh duk kat ostel awak... jd budak comel...jerit2...(berangan jap) hahaha

iyou berkata...

anyonyonyo nyomeinye die baby zulfikar hazri.. meh kat auntie ayu meh... hahahahahahahahaaha

Unknown berkata...

ok.. beliau sangat kiut.. boleh ambik buat keychain motor tak? hahhaa...

red gitarputeh berkata...

uih!!! comel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nak culik boleh tak.? HAHA

suria lekatlekit berkata...

Amboi Nyah Zulfikar ada hati nak jd baby.. ko baby misai je Nyah..

Apapun memang baby tu comel..

iyou berkata...

@Khuzrin Kamarudin
kenapa mesti keychain moto =.=' hahahaha

@Red
penculik yg sangat beradab sopan.. hahaha

@THE LEKAT LEKIT STORY
hahaha.. tu la, kecian di akaka, skali skala layan la jd baby kejap...