16 Mac 2011

30-days challenge: #day 23

Q - Something you crave for a lot
sebenornye aku tak paham sangat soalan ni... sorry, Bahasa Inggeris aku  tak bagus macam orang lain.. SPM dapat A1 ja... hahahahaha... pastu tadi aku pi tanya pakcik Google, dia jawab:
"Sesuatu anda mendambakan untuk banyak"
emm, ada 2 maksud di situ.. tapi pala hotak aku pikir maksud dia apa yang aku nak sangat2... betul kan? ahh! jadi la tuh..!
dan jawapan aku mestilaa mendambakan untuk kawen!!!!
sekian 
aku dah layak untuk berkawen.. hahahaha...
 

3 ulasan:

Lya berkata...

cepat ckit..bau nasik minyak dah ni :p

iyou berkata...

hehehehe... sabor2.. tunggu mamat tuh balik..

lgpun aku nk tgu pit balik jgk.. aku nk bg cukup column LISA=WHAD time kenduri nnt.. =D

FaraSyeera berkata...

ayu...apesal sijil kawen hg lg santek dr sijil ak....jeles nihhh...