15 Mac 2011

Cuti sekolah dah start!

patut la time aku kerja tadi ramai lain macam customer.. penat nak melayan.. masa closing pun customer ramai lagi yang Q.. agak kartun aku kat situ bila macam-macam bahan tak sempat nak topap.. naseb baik still maintain cun.. (ni manager aku cakap, ok.. hahaha)

teringin pulak nak rasa cuti sekolah macam dulu... pernah tak korang rasa dulu kat sekolah rasa nak sangat cepat-cepat habes SPM.. sekarang dah habes sekolah, rinduuuu gilaaaaaa!!!
argh! rindu nak pakai kain biru,
rindu nak diri sebelah katil tiap hari Ahad sambil tunjuk kuku (inspection),
rindu nak order air pelik-pelik kat mak cik kantin,
rindu nak rasa dup dap dup dap dalam kelas Bahasa Arab Tinggi (takut kena tanya soalan),
rindu nak outing, naik bas 'Kinta' yang chantek sangat
haih! RINDU LAAA!!
then ofcoz rindu pendidik-pendidik IGOP yang tak terbalas jasa diorang
zaman muda dulu.. time Form 1.. aku??
yg pegang banner (tudung merah) hahahaha.. cinonet disituh!
p/s: tahniah kepada HUDA member 1 batch SPM '07 yang selamat diijabkabulkan beberapa hari lepas.. tunggu aku pulak menyusul lepas ni, k! awww! gatal!! hahahahaha

5 ulasan:

ZaNaUs berkata...

oh!ak windu gilak kt skola n zman2 dl weh.sumpah!rindu sgt2 T____T

xlama lagi, aku yg masuk skolah untuk ngajar.adesss..

Lya berkata...

hahaha..aku penah masuk dorm ang x eh msa inspection? :p

FaraSyeera berkata...

weh, sape je yg g knduri huda?
xde gmba ke?

Qaseh Dalia berkata...

rindunye time dulu2

iyou berkata...

zanaus: tau xpe.. huhu.. rindu sgt2 nk jd budak skola..

iylia: penah jer.. hahahaha

paen: tu r.. sulhi ada kot pic2