13 Mac 2011

berNOSTALGIA macam Cik Iylia

dulu masa aku dok hostel darjah 5 aku suka dengar lagu ni.. tiap kali dengaq memang berjurai-jurai ayaq mata keluaq... mana taknya, kecik-kecik dah kena dok jauh-jauh dari ketiak mak.. mau tak nangis! basuh baju pon tak reti time tuh, tapi memang best! pengalaman 2 tahun tu sangat mahal! tak boleh dapat kat mana-mana.. rindu sangat nak kembali zaman kat asrama Lekir..

bukan saja-saja nak bernostalgia macam Cik Iylia kita, tapi bila aku search lagu nih, baru aku perasan tekong dia ada rupa enchek Bez Amin kita.. cuma tak pakai spek mata ja.. hak hak hak hak...

p/s: dalam lagu ni ada part dia sorang ja duk pulun nyanyi.. yang tuh la 'kembar' enchek Bez Amin =D

4 ulasan:

bez.amin berkata...

whaaaaaaaaaaat??

haha..mmg nostalgik.tetibe lak ak tringat kat gopeng.ngeh3
dulu ak slalu ckp kt diri sendiri,"matilah ak,matilah ak.."
bile ade prob je, slalu panik.

but skang, bile kenang balik cite lame,hati ak ckp,

"eh,ok je idup rini?senang je rupenye nak lalui sume kesusahan dulu tu =)"

alhamdulillah..

iyou berkata...

betullllll!!! cuba tengook balik tekong dia tuh.. mcm ko.. hahahaha...

betul! betul! dulu kat gopeng pun aku slalu down.. rasa pasneh mcm tak de jln leh g.. tp skg byk pilihan.. rezeki+kasih sayang DIA kt mana2 je...

alhamdulillah~ =)

Lya berkata...

hahahahaha..boley gelak jela :p

ayu semua org ada nostalgia okey..bkn i sorg jer..so chill~ ;)

FaraSyeera berkata...

hahaha~ xthn tang konker mic tu 'kembar' bez amin.....