09 Mac 2011

30-days challenge: #day19

Q - Nicknames you have; why do you have them?
 SITI
nickname aku kat rumah.. family aku je panggil siti.. adik beradik pompuan dalam family aku suma nama begin wif 'Siti' tapi sebab aku paling kakak dalam tuh, so aku lah yang layak pakai gelaran ni.. hahaha..

AYU
asalnya,tak pernah pun nak guna nama ayu ni. sejarah tercipta time aku masuk hostel darjah 5 dulu ada orang nama Siti jugak.. lepas main lat tali lat, Siti yang lagi sorang tu menang. so dia kekal la guna nama Siti. naseb baik nama aku banyak pilihan.. bila masuk sekolah menengah, matrik, U, rasa macam pelik nak guna nama Siti melainkan kat rumah.. so, Ayu is my 2nd name sampai sekarang dlm kalangan kawan-kawan...

aku sendiri perasan kalau aku jadi Siti, peel aku lain.. bila aku jadi Ayu, peel aku lagi lain!

Tiada ulasan: