08 Mac 2011

contest POSE dengan cardigan


!JOM REBUT CARDIGAN!


thanx dekna sebab tag iyou contest nih! macam tau je kan iyou baru nak start kumpul cardigan.. beli satu hal tapi bergantung pada 'poket'... sekarang, ada orang nak bagi cardigan free! 2 pulak tuh!
bukan tu je hadiahnyer:
1st : cardigan 2 pcs( boleh plh warna)
2nd: crdgan 1 pcs
3rd : t-shirt
dah jadi trend sekarang remaja (remaja kah aku?) ataupun lebih sedap siket gadis bergaya dengan cardigan... kalau ingat lagi contest yang aku dapat saguhati dari cik senun . aku suka pakai cardigan sekarang nih sebab aku makin malas nak iron blouse bagai macam dulu-dulu.. dulu aku gila nak kumpul blouse.
tambah-tambah time nak cepat just sarung cardigan je kalau time tuh tengah pakai tshet lengan pendek.. lagi satu, takyah beli tshet lengan panjang mahal-mahal da.. beli tshet RM5 banyak-banyak then suit jer dengan cardigan.. wah! kantoi lak beli tshet RM5!!! hahaha

so, gambar yang dipertaruhkan:

mereka memang rajin join contest (:

2 ulasan:

nur anis berkata...

goodluck..^_^

sweetcardigan berkata...

tuan tnh dtg jenguk..
tx fer joining..
nice pose...gud luck yep..
feel free to add facebookshop
at SweetCardigan Closet