11 Februari 2013

Fizz Delight Cafe yang Ohsem!

 Comel kan? Tak sampai hati nak makan... sobs3...
 
Akhirnya dapat jugak aku lepaskan kebulur makan kek senior sekolah aku ni... Sebelum ni terliur je aku usha gambar-gambar kek dia yang slalu muncul kat newsfeed tuh...


Kabinet haritu bersidang sebulat suara menetapkan 'peace' adalah gaya orang dewasa untuk pose kalau tak ada lesung pipit comel macam Kak Fairuz... Ini la dia tuan punya Fizz Delight Cafe...

Bukan kek je yang Fizz Delight Cafe jamu kat tetamu... Setiap hari ada menu special yang disediakan untuk customer... Time aku menyinggah ni menunya Mee Rebus, Mee Kari ngan Laksa... Disebabkan body aku 'manja' sekarang, tak boleh makan itu makan ini, Mee Kari la paling selamat... Walaupun abah paksa makan nasi sebelum pegi, tapi aku mampu melicinkan semangkuk Mee Kari...

Actually bukan soal kemampuan, tapi Mee Kari tu yang teramat sedap... Perut kata taknak, mulut kata nak - kata hikmah untuk harini... Hebat tak hebat Fizz Delight Cafe yang still freshie ni dah dapat customer yang qhoool! (sebut cool)...

Abang Shahir & Kak Maria!
tak payah nak abang-abang sangat la ayu oi...

Lokasi Fizz Delight Cafe: Sebelah kedai tayar Silverstone... Nearby Tesco Kampar, Perak
Landmark: Hotel Siswa, Tupperware & al-ikhsan

Kalau rasa nak tempah kek/kuih-muih untuk apa-apa event, jenguk ler facebook page Fizz Delight Cafe!!! (Aku dah banyak kali bagi link dah... Kalau tanya soalan mcmana nak contact, sila lempang diri anda sendiri)

1 ulasan:

ReramaBiru berkata...

cantiknya kek tue..memang sayang nak makan..:)