23 Februari 2013

Keajaiban berlaku!

Aku dah cakap kat SINI jangan tanya macam mana aku nak berfacebook & berblogging kalau dah dalam hutan banat ni tak ada coverage. Rupanya kat banggelo ni coverage memang power sebab duduk kat puncak bukit. Tempat lain yang kedudukannya dibawah paras air laut banggelo, coverage boleh diibaratkan hidup segan mati tak mau.

Alhamdulillah, Allah Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Rezeki dariNya memang datang tak disangka-sangka even diri ini hamba penuh dosa noda. sobs.sobs.sobs. Walaupun aku stay nun jauh ke selatan tanah air, tapi aku dapat offer PJJ (Pekerjaan Jarak Jauh). PJJ ni memerlukan khidmat 'tanpa wayar' so dapat la aku sejibik broadband.


Apa koje aku kena buat dengan PJJ? Ni bukan MLM. Aku dah serender dah dengan MLM. Once again alhamdulillah sebab dapat offer PJJ yang kojenye memang aku minat dengan menggunakan skill yang perlu diasah lagi. Nak tau korang kena support la hasil kerja aku kat sini:

Tiada ulasan: