22 Februari 2011

3 idiots

sapa tak tengok lagi movie ni angkat kaki cepat!!!! waaaa, ramainyer!!!
terbaik dari ladang!!!! okey, aku bagitau siap-siap, ni hindustan punya cita... tapi! tak sama macam suma cita hindustan yang korang tengok sebelum nih golek-golek atas padang, tukaq baju 4,5 pasang dalam 1 lagu... aku kasi 6/5 bintang!!! sebab aku suka sangat isi penting yang cita ni nak sampaikan... kalau nak compare cita 3 Idiots dengan Slumdog Millionare, 3 Idiots LAGI BEST!!

cita nih buat aku menangis + senyum + gelak sakit perut!!! cita nih complete bagi pengajaran life as a student, a good friend, a soleh son, and ada selit-selit jugak as a lover yang setia... ada 1 benda dalam hidup ni cuba dibetulkan melalui filem ni.. malas la nak cita panjang-panjang... nak tau, korang tengok sendiri!!!

3 ulasan:

akustik maxwave berkata...

orang sume da tgk lame da la..hahaha..baru nk tgk ke..ksian..

al berkata...

setuju2.. citer nih sgt la bez..
plus2.. amir khan sgt comel and innocent giler muka beliau.. aha..

iyou berkata...

bari: aah... aku baru dpt tgk... wahahaha... sblm ni cari x jumpa!

alya! betulll!!! aku suka sgt beliau!
sgt2 cool~ All iz well!!!!!!!!!