24 Februari 2011

[1] hadiah dah sampai!!!

Thanks a lot auni_miyukie a.k.a Cik Senun!!!!!!
hadiah contest If I Have RM100 dah sampai! panas lagi ni! baru amek tadi kat kaunter kolej.
even aku menang saguhati je, tapi teruja sangat dapat 1st present dari kawan blog!
nak tengok hadiah ape?
pakcik kerani: pakwe pos hadiah ke ni?
aku: aah, pakwe........... hahahaha
see! comel! suka sangat!  
terus aku guna untuk hias atas meja stadi aku.. meja stadi aku kena cantik+kemas+attractive
baru ada semangat nak stadi.. hehehe

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

iyou, key chain ada x? sbb auni letakkn sekali dlm tuh..takut tercicir..

man yusoef berkata...

kantoi budak kosass hahaha....bestnye...tgh tunggu hadiah gak ni...ntah bile smpi..

iyou berkata...

cik senun: ada-ada! lupa nak amek pic yg tuh... hehehe... thax ea!

man yusoef: bhahahahahaha.... da nama askar, kena la dok kosass... =)

Adi Zhaf berkata...

askar kew ?? hehe =P

:: Stokin Gempak ::

iyou berkata...

aah, aku sama-sama askar ngn chipsmore si loki... opps! terpecah rahsia!