22 Februari 2011

30-days challenge: #day 8

Q - Short term goals for this month and why
ayat skema: berusaha menyesuaikan diri dengan keadaan yang memerlukan komitmen yang tinggi sebagai mahasiswi dan kuli MCD

why?
ya la, 1st try aku buat partime sambil study.. tak tau la setakat mana kemampuan aku. aku harap aku boleh control life aku.. lagipun takde la letih sangat pun kerja.. bukan kerja fulltime.. cuma kena korbankan masa tidor siket la kalau ada assignment ke hape kan..
aku kerja nih pun sbb nak buat saving untuk kawen.. betol laa!! ingat aku maen-maen ke?? nak kawen awal kena la kumpul duit sama-sama.. hehehe... lagipun kalau nak harap duit PTPTipu mana cukup.. yuran saja dah RM2000 lebih setiap semester. iyer! yuran UPM paling mahal ye, anak-anak sekalian... so, tinggal berapa kerat ja la PTPTipu... nak buat camna, JPA tolak lamaran aku.. redho ja laa...

emmmm, doakan aku yek!

Tiada ulasan: