07 Februari 2011

blog i.y.o.u dah SIHAT!!! waktu melawat dibuka 24JAM!!!

aku baru sedar ada 2 orang yang tarik diri dari ‘mengekori’ aku.. hukhukhuk.. sedey! tapi tak pa la.. tu cara depa tak mo kena malware..

tapi skang, blog aku dah bebas dari malware! seperti yang dikecohkan kat mukabuku aku.. malware nih datangnya dari: sdfghahahaha… sian cimi.. tapi takpa la.. normal la kan benda-benda pelik ni dalam tenet kan..

cuba hangpa cek blog hangpa…
yang baik hati, bagitau la tuan empunya blog kalau kita dapat warning blognya itu dijangkiti ‘kurap cyber’ a.k.a malware macam kengkawan aku buat.
thanx to enchek loki, cik paen, enchek acai, enchek izzul yang menolong…
tak lupa pada akak PG! terima kaseh, kak! beliau pun tolong aku bagitaw jugak.. kalau tak sampai bila pun aku tak tau blog aku ada malware…

5 ulasan:

Iz iwan berkata...

pasni kena cari anti virus utk blog lah pulak.kah33

iyou berkata...

hahaha... tu r.. meroyan aku cari 'ubat' untuk blog aku neh.. sebek dah ok

Sare berkata...

malware kt blog ko da ade dr dlu tp pstu da ok pstu haritu dtg balek. demam kus kus tu. hahaha.

man yusoef berkata...

blog mybe tak sehat sbb dah bbrp hari tak update...haha

iyou berkata...

sare: tu lah.. blog aku kena amek antibiotic nih.. asyik kene infections je..

man: hahahaha.. x update pun leh tak sehat ea.. nk wat cane, x dpt update klu blek kg..