11 Februari 2011

ayuuuuuuuuuu??!!! 20 sen!!!

laki itu: ok, dik.. ayer 100plus + ayer milo RM (bunyi moto)~
aku: ha? brapa?
laki itu: RM4….(lori lalu)~

aku blurr…. terus dia tunjuk jari telunjuk, hantu, manis, kelingking + jari telunjuk, hantu… oh! RM4.20!!! korek..korek.. em, tak dak syiling..

laki itu: (bunyi alarm keta)… 20 sen dik.
aku: saya tak da syiling la bang
laki itu: adik, 20sen (ada makcik jatuhkan gelas).~ pastuh aku geleng-geleng sambil tunjuk isi dompet..

bila malaikat lalu……
laki itu: adik, suma sekali RM4.20.. adik bagi 4 helai kertas biru jer.. lagi 20sen tak cukup….. sekian terima kasih.

*&^*%&^$%#$^%&*&^*(!!!!!! malunya akuuuuu!!!!! mesti abang tuh fedap ngan aku… minah ni comel je lebih, tapi pekaq… wessssssss!!! bukan pekak k, ni pencemaran bunyi!

p/s: betul ke kalau tetiba senyap tanda malaikat lalu?

6 ulasan:

Iz iwan berkata...

hahahahaha bestlah cmtu....jimat 20 sen..hehe

Adi Zhaf berkata...

jerit suruh sume org diam ru line clear hee =P

:: Ragbi vs Bola (MAS) ::

akustik maxwave berkata...

korg kne bace btol2,ae org tu tgh perasan die comel..muahahahaha

iyou berkata...

iz iwan: jimat penye.. abg tuh berkira nak jugak 20 sen.. huhu...

adi: tu r.. bengang gila time nak ckp/dgr ada je nyibok bunyi2 len

bari: hahahaha.... ramai-ramai ko sorang je paham isi tersirat entri nih

ABSOLUTE berkata...

pencemaran bunyi? pon bolehh. haha

NUR AYNIE berkata...

hihihi..pencemaran bunyi ek???
ahahaha.....