16 Februari 2011

30-days challenge: #day 2

Q - The meaning behind your blog's name
 nama blog aku tak glamour macam blog orang laen.. hahaha... kalau siapa follow blog i.y.o.u since dia merangkak, nama asal 'EXPRESS YOURSELF'... erkh! poyos! macam iklan ayaq isotonik!

ada yang rimas tak nak pronounce 'I.Y.O.U'? hahaha... iyou = ayu laaa... nih start berkawan dengan duwey la nih terikut-ikut nak buat nama gedik camtuh... then, aku decide la untuk letak nama blog ni dengan nama aku sendiri sebab blog peribadi, kan..

sebenarnya aku still tengah dok cari word apa yang leh dimasukertikan dalam IYOU...
contoh: I - Itik
               Y - Yoyo
               O - Obor
                 U - Umpan
tapi sampai sekarang tak jumpa yang paling sesuai... ingat nak buat contest lah... hahaha... aku tak mau buat contest lagi selagi orang dalam balai menghadap aku tak sampai 2++... (ceh! bajet! padahal, tengah pokai skang~)

adios! jumpa esok lagi dalam masa dan waktu yang sama dalam 30-days Challenge!

Tiada ulasan: