24 Februari 2011

mak saya masuk hospital

tett tett! tett tett! nama 'Padel' terpampang kat skrin handphine cikai aku
" ct, mak masuk spital. gula mak naik 5kg "

time nih la keluaq lagu ummiku sayang dalam kepala.. waa... rasa nak balik sekarang jugak!!! abang aku cakap jangan risau, mak dah ok.. cuma kena tahan kat wad lagi la..

mak ada kencing manis... dulu tak ada, tapi start mak mengandung adik aku no.4, terus wujud kencing manis. adik aku tu terpaksa pakai spek power 1000 untuk dua-dua belah mata since umur dia 5 tahun kesan kencing manis ni!
info: diabetes semasa hamil
mak! rindu sangat kat mak!
anak-anak dara Pak Cik Mat.. yang baju biru tu the one yang kena pakai spek power 1000.
now she's 16years old already!
doakan mak aku sembuh and cepat-cepat keluar dari wad ye!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

iyou! byk2 bersabar k..insyaallah ur mum akan sembuh cpt2..amin..

al berkata...

may ur mum recover.. insya Allah..

❤Mrs. Myra❤ berkata...

hope u tabah k .:)

may God bless her ..

iyou berkata...

amiiiiin~ thanx kawan-kawan yg mendoakan =)

iyou berkata...

amiiiiin~ thanx kawan-kawan yg mendoakan =)

ANISRAHIM berkata...

akai spek power 1000? biar betullllll! huhhhh

moga mak awk cepat sembuh k =)

Unknown berkata...

selamat malam i you

kak doakan mak adik cepat sembuh yer...

kak masukkan awak dalam blogger kreatif dalam bloglist akak..