20 Februari 2011

30-days challenge: #day 6

Q - Favorite superhero and why?
errrrrrr... mesti korang kutuk aku habeh-habeh bila tau sapa fav superhero aku.. okey2, aku tunjuk.. It's him!
awww! kaki aku leh lembik kalau dia senyum depan mata aku macam ni!
gelak la puas-puas! wekkk! nak buat macam mana... aku suka lakonan beliau... bagi la watak apa-apa pun kompem menjadi! dan lagi satu fakta, suma filem dia meletup. cuba bagitaw aku filem apa yang tak boring bila SRK jadi hero???

1st time aku terjebak dalam dunia Hindustani nih masatu aku Darjah 3! aku ingat lagi, Kuch Kuch Hota Hai cita paling awal aku tengok. lepastuh Dil To Pagel Hai... kalau nak list semua filem dia panjang lebar entri kali nih... tak pa la, laen kali aku cita pasal filem-filem dia...

aah! Datuk SRK ada kat Melaka sekarang! shooting Filem Don 2... dengar kata aktor ganteng Malaysia pun dijemput berlakon jugak dalam filem nih... nak tau sapa, tunggu filem Don 2!!!

p/s: kalau la boleh pi Melaka sekarang~

2 ulasan:

Adi Zhaf berkata...

Aku lah aktor ganteng tu..Adi Zhafri hahahaha =P

:: Leps Sejenak di Taman Tenage ::

iyou berkata...

ceh!!! ada riak - riak perasan disituh! hahaha