05 Februari 2011

aku keseorangan

padan muka! awat tak cari tiket awal-awal.. kan dah melangut sorang-sorang kat UPM.. apa-apa pun, alhamdulillah.. fresh lagi ni! baru ja sampai terus hupdate i.y.o.u. dah ketagih sangat dah.. haha..DSC02136hari ni journey aku dengan ketapi memang best! sebelum ni aku naek ketapi malam ja.. tapi hari ni aku dapat menikmati keindahan alam Parit Buntar-KL.. huaaaa… jauh kan aku naek, nak buat camna.. tiket ketapi kat Taiping dah habis. kat PB ja ada.. pelik jugak aku sebab train yang sama ja.. haih! tak tau la aku urusan mereka…DSC02132first time wooo naik ketapi atas air! hahahaha.. DSC02137

hari nih spesel aku naek ketapi class superior.. ada TV. tadi tengok drama.. sumpah aku tak pernah tengok drama tu.. heroin dia Zizie+Sharifah Shahira.. lipstik merah menyala+rambut ikat tocang+blusher pink bulat+baju polkadot! haha.. habes cun la tu satu ketika dulu.. tapi best sebab aku konker 2 seat! sebelah aku tak da orang..

ok lah, nak kemas barang jap! jumpa esok!

P/S: naik lah ketapi beramai-ramai. jimat. selamat. selesa.

1 ulasan:

Unknown berkata...

huhu...patt nye nek kt pb...singgahla sat usm nibong tebal..:P