07 Februari 2011

simple itu chantek!

hah! blog aku dah ‘jambu’ sepenuhnya! dah tak de widget yang bling bling! dah x de background yg comey lottey! haih, x penah ingat nk printscreen blog lama… boleh la wat kenangan… yang ada header ja… hurmmm…. cikai gila header baru! hahaha…

sdf_copy copyheader lamasafdafsheader baru

skang blog aku akn kekal sesimple-simple macam sekarang ni sebabnya dah serik dengan jangkitan ‘kurap’ yang tak diundang.. lagipun best tak loading blog aku secepat bukak bukak kacang cap menglembu! kan? x de la terhegeh-hegeh memunculkan diri. yang pakai tenet cipot memang kompem kepala nek merah tunggu loading blog sampai 4 jam.

tips untuk ringankan blog nih! buang segala widget yang tak penting walaupun sayang… aku pun nak klik ‘remove’ meleleh ayaq mata.. penat-penat hias last-last kena buang.. tak pa la, camni pun orait pa! kan?

3 ulasan:

Adi Zhaf berkata...

ok la tu blog ringan..blog aku da bertambah berat..xtau die makan ape haha =P

:: 3D ::

nur maisarah berkata...

pink itu kiut. hehe

iyou berkata...

ko asyik bg mkn je mana x berat.. hahaha

cik azeya: i likeee!!!